Dalam Kenangan

Barisan Depan Dari Kanan : Nazirah Khalili, Suhaila, Roziah, Salmah Niza, Nor Aitika, Azwa, Zakiah

Barisan Kedua : Salmiah, Noraini, Haslin, Faizah, Nor 'Aziyah, Siti Aisyah, Nor Zarifah, Kharni, Siti Fatimah

Barisan Ketiga : Khairul Munir, Jamaluddin M, Rosdi, Husni, Mat Nasir, Adnan, Ikram, Razuan, Jamaluddin Y

Barisan Belakang : Rozian, Shariff, Hasmadi, Johan, Nasaruddin, Ibni Hajar, Huzaid, Zaid, Fadhli, Yusoh

Tiada Dalam Gambar : Wan Mohd Sukri, Lela Natrah, Manisah, Asrul

Jom Bagi Ikan Makan.

Ahad, 14 September 2008

POSTING

Bermula 3 Julai lalu masing2 telah mula melangkahkan kaki semula ke sekolah sebagai pendidik, ramai di antara kita dipostingkan ke sekolah yang tidak mempunyai Bahasa Arab. Macam2 pengalaman di sekolah dan tempat baru kita rasai.

Situasi baru, suasana baru, persekitaran baru. Ayuh kenkawan kongsikan bersama di sini, jika ada gambar sekolah pun boleh upload sekali.

Selamat Bertugas

1 ulasan:

Riff berkata...

http://smksbu.edu.my/ssp/photogallery.php?photo_id=39

ini laman portal sekolah aku, pergh sek bestari tu; macam pening2 gak aku baru sampai. P&P kena serapkan IT sikit alah macam yang kumpulan aku bentang dulu lah sama usop, yang dan john dul;u. Cuma kali ni realiti punyer.
Cuma rasanya tahun ini aku nak relax dulu tahun depan aku akan letupkan sekolah tu dengan apa yang aku termampu. Teruskan syariff