Dalam Kenangan

Barisan Depan Dari Kanan : Nazirah Khalili, Suhaila, Roziah, Salmah Niza, Nor Aitika, Azwa, Zakiah

Barisan Kedua : Salmiah, Noraini, Haslin, Faizah, Nor 'Aziyah, Siti Aisyah, Nor Zarifah, Kharni, Siti Fatimah

Barisan Ketiga : Khairul Munir, Jamaluddin M, Rosdi, Husni, Mat Nasir, Adnan, Ikram, Razuan, Jamaluddin Y

Barisan Belakang : Rozian, Shariff, Hasmadi, Johan, Nasaruddin, Ibni Hajar, Huzaid, Zaid, Fadhli, Yusoh

Tiada Dalam Gambar : Wan Mohd Sukri, Lela Natrah, Manisah, Asrul

Jom Bagi Ikan Makan.

Khamis, 18 September 2008

Cubaan Pertama



Ini first time aku try guna adobe photoshop, tadi aku carik software dia kebetulan ada lam salah satu dvd software aku, aku terus la install dan explore sendiri, inilah hasilnya setelah aku try & error, nak secanggih yang mini ko buat aku belum mampu, sekurang-kurangnya berjaya jugak aku gunakan program yang aku belum pernah belajar sebelum ini hehehe

Tiada ulasan: